مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی:
مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: خرید و اخذ نمونه محصول تولید شده از بازار دومین فرآیند آزمون محصول در آزمایشگاه ها بوده که در این راستا 118 نمونه از بازار سطح استان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۱۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 30 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، منصور جلایر مدیرکل استاندارد استان با اعلام اینکه نمونه محصول87 واحد تولیدی در آزمایشگاه های این اداره کل مورد آزمون قرار گرفته است، اظهار داشت: از 87 واحد تولیدی مورد آزمون 22 مورد آن عدم انطباق و 65 مورد دیگر مطابق استاندارد بوده است.
وی با تاکید بر اینکه استاندارد حامی واحدهای تولیدی داخلی است، گفت: با تولید محصولات استاندارد توسط واحدهای تولیدی کشور، عرضه‌ی آن به بازار و استقبال مردم از این محصولات، مشکلات واحدهای تولیدی نیز تا حدی کاهش می‌یابد و این مهم موجب می شود با میزان تولید بیشتری فعالیت آنها ادامه داشته باشد.
جلایر با اشاره به اینکه در آزمایشگاه های اداره کل استاندارد صرفا بر نمونه مورد آزمون گرفته شده از واحدهای تولیدی اکتفا نمی‌شود، عنوان کرد: خرید و اخذ نمونه محصول تولید شده از بازار دومین فرآیند آزمون محصول در آزمایشگاه ها بوده که در این راستا 118 نمونه از بازار سطح استان جمع آوری شده است.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی در ادامه افزود: در نمونه های جمع آوری شده از بازار در مراحل عرضه و توزیع، 98مورد قبول و 20 مورد دیگر مردود اعلام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار